  • Data: 2009-04-16 08:51:47
    Temat: Re: Bezpieczne pieniądze, bezpieczny najem pokoju
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę co wymodzić, jeśli mam zapłacony czynsz (na rękę) za ten i
    ubiegły miesiąc wraz z rachunkami. Powiem, że zapłacę kaucję jak mi
    odda swój oryginał umowy, żeby nie mógł żądać ode mnie podwójnych
    opłat w razie W.

    A co się stanie jak umowę mam do końca czerwca? Czy po tym czasie może
    żądać ode mnie legalnie (z pokwitowaniem) opłat? Sytuację mogłoby
    uratować, to że mi zwróci wcześniej swój oryginał umowy?