    From: "Hodik" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Beznadzieja
    Date: Thu, 22 May 2003 22:47:35 +0200

    Użytkownik "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3ECD0798.FBCAC44E@poczta.fm...

    > Ale jesli gosciu (starszacy) ma jakies plecy w policji to moze nie byc
    > takie latwe

    No i dzisiaj bylem na tej komendzie, okazalo sie ze nie bylo tamtego
    gliniarza co poprzednio rozmawialem, lecz inny.
    Troche smiacmi sie chcialo gdy czytal mi zeznanie swiadka, samochodem
    kierowal mezczyzna ok 30lat, a ja mam 23, i wygladam na mlodszego :-)).
    Oni nawet z wlascicielem chyba nie wiedza jak ja wygladam, zlozylem
    wyjasnienie, ze to nie ja, ze bylem w pracy, itp.
    Niestety musialem podac namiary na znajomego w pracy, zeby zlozyl zeznanie
    ze w dniu kiedy mial byc wypadek poruszalem sie autobusem, lecz gdy
    zadzwonilem do niego z ta informacja, wyczulem ze nie jest mu to na reke,
    gosc poprostu ma zawalona dniowke w dniu skladania zeznan, a juz nie mowie o
    sprawie, ja nawet nie jestem w stanie zrekompensowac mu sie, i boje sie ze
    moze postanowic nie przyjsc skladac zeznan.
    A temu gosciowi nie mam zamiaru popuscic, wszak pare dni bez pracy wiecej
    kosztuje anizeli utrata znizki ubezpieczenia, lecz nikomu nie dam robic
    samochodu dajac sie wrobic w jelenia.
    Lecz czasami da sie wyczytac w gazetach dziwne wyroki...........