  • Data: 2014-07-05 08:56:07
    Temat: Re: Baza danych pacjentów w POZ
    Od: Śmieć <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lp7b89$co4$1@node1.news.atman.pl...

    > Przy czym piszący nie ma dowodu że tam są. Czyli podejrzewa.

    Nie podejrzewa tylko wie. Wyraźnie napisałem że są na laptopie.
    Wiem że nie ma żadnego serwera z WiFi ani instalacji kablowej.

    > Brednie.
    > Jeśli baza jest na serwerze to na laptopie jest tylko aktualnie
    > przeglądany pacjent (jego dane). Bazy na laptopie nie ma.
    > I jeśli jest to poprawnie zorganizowane to program nie zapisuje tych
    > danych na dysku laptopa a tylko wyświetla je na monitorze.

    Brednie.
    Nie ma bazy na serwerze bo nie ma serwera. Baza jest na laptopie na 100%.
    Laptop jest codziennie zabierany do domu. Skopiowanie bazy na pendrive to
    minuta, dwie. Może to zrobić każdy domownik, dobry znajomy czy ktoś kto
    skorzysta z okazji. Może to zrobić też pani doktor, firmy farmaceutyczne
    zapłacą za nią dużo.
    Skopiowaną bazę gdy jest zabezpieczona to dobry informatyk na pewno
    odbezpieczy, to tylko kwestia czasu.

    sm