  • Data: 2014-07-03 14:31:12
    Temat: Re: Baza danych pacjentów w POZ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Śmieć" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    >1. Obowiązkowo zarejestrowana.

    http://www.giodo.gov.pl/330/id_art/2959/j/pl/

    "Czy podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych mają obowiązek
    rejestracji zbiorów danych osobowych swoich pacjentów u Generalnego
    Inspektora Ochrony Danych Osobowych?

    Nie, gdyż dla tego rodzaju zbiorów ustawa o ochronie danych osobowych
    przewiduje wyłączenie z rejestracji"

    >2. Tak duże bazy wrażliwych danych powinny być na specjalnie
    >chronionym serwerze w POZ, a nie na laptopach.

    Ja tam nie wiem, ale IMO dopuszczalna ochrona bazy danych bedzie,
    jesli pani doktor zabierze laptopa do domu, a niedopuszczalne zas, gdy
    zostawi go na biurku w gabinecie, gdzie ma dostep chocby sprzataczka.

    J.