  • Data: 2014-07-04 15:53:30
    Temat: Re: Baza danych pacjentów w POZ
    Od: Śmieć <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lp3hln$6pe$1@node1.news.atman.pl...

    > A skąd przekonanie że dane leżą na laptopie pani doktor ?
    > Doświadczenia z moją panią doktor dowodzi że dane są na serwerze
    > w przychodni a nie na komputerze przy którym pani siedzi i z
    > którego drukuje recepty, skierowania czy zwolnienia ?

    W moim przypadku dane są w laptopie ponieważ przychodnia nie posiada żadnego
    serwera. Jedyny PC jaki posiada służy do sprawdzania EWUSia.
    Podsumowując:
    Jak z bazy danych wyciągnę kto jest chory na AIDS, to pod groźbą wywieszenia
    na klatce schodowej ogłoszenia, zapłaci każdą sumę. Wiem to się nazywa
    szantaż, ale okazja czyni złodzieja, mówi stare przysłowie.

    sm