    From: akala <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
    Date: Fri, 29 Sep 2006 21:03:25 +0200

    Dnia Fri, 29 Sep 2006 20:43:08 +0200, Kaja napisał(a):

    > Wczoraj koleżanka chciała pobrać 500 zł. w bankomacie WBK przy ul.
    > Sobieskiego 60, ok. godz.15:30. Bankomat ją najpierw "poinformował", że
    > brak środków. Spróbowała jeszcze raz to pokazała się informacja, że brak
    > autoryzacji. Pieniędzy nie pobrała, ale poszła do okienka w banku i
    > pracownica jej powiedziała, że pieniądze zostały pobrane. Trochę dziwne
    > mi się to wydaje, bo bankomat nie wyrzucił karteczki dotyczącej wypłaty.
    > Koleżanka powiedziała, że pracownicy banku nie chcieli/nie umieli
    > sprawdzić czy w tym bankomacie w ogóle znajdują się jakiekolwiek pieniądze.
> [...]

    Ja dzisiaj około godziny 16 .Chciałem pobrać 200 zł bankomat wykonał
    wszystkie operacje "prawidłowo" z tym jednak ,że nie dał pieniędzy i
    wydruku. Natychmiast udałem się do banku i złożyłem reklamację,ale
    ponieważ mam internetowy podgląd mojego konta natychmiast w domu
    sprawdziłem i stwierdziłem ,że moje konto nie zostało obciążone kwotą 200
    zł.
    Najciekawsze w tym jest to, że właśnie panie w banku nie potrafiły
    sprawdzić czy bankomat mnie obciążył czy nie bo twierdziły ,że mogą to
    zrobić jutro ,ja natomiast przez internet widzę natychmiast każdą
    operację.
    akala