  • Data: 2006-10-19 19:48:08
    Temat: Re: Banki ;)
    Od: "Szymon" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecam. Chyba, że jesteś człowiekiem typu pies ogrodnika ;-)

    Nie jestem. I nawet rozmawiałem o tym z prezesem Notusa. Po prostu lubię
    swoje warunki finansowe negocjować sam ;)

    A tak na marginesie - Millenium jak składałem wniosek mówiło, że czas
    rozpatrzenia to ok. 1,5 miesiąca. Dziś po zaledwie 3 tygodniach zadzwonili,
    że umowa czeka w oddziale. Podoba mi się, bo nie obiecali więcej niż byli
    pewni. 0% prowizji za udzielenie, normalna marża, darmowa wycena, tani
    rachunek, profesjonalna obsługa w oddziale. Telefonu od nich spodziewałem
    się najmniej...

    A nie jak u innych. WBK - nie podoba się wyższa od ceny wartość. Kredyt Bank
    ma problem z wysłaniem tam swojego rzeczoznawcy. ING reklamuje się in na tym
    koniec - nawet mi wprost powiedzieli, że na 100% ceny to oni udzielają tylko
    w reklamie.

    Idę jutro pokukać na umowę, zobaczę jakie szopki Millenium wciska ;)

    Szymon