  • Data: 2006-10-19 17:20:23
    Temat: Re: Banki ;)
    Od: "Mela" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eh7cmk$v0a$1@news.onet.pl...
    > Wiesz, złożyłem jeszcze w Millenium (koszmarnie długi czas), Kredyt Banku
    > (piękne obietnice wypłaty środków wczoraj, do dziś nie ma decyzji), ING
    > (ach ta reklama, szkoda że finansują 100% nieruchomości tylko
    > teoretycznie). Właśnie podrukowałem zaświadczenia do PKOBP i BGŻ. Może
    > jeszcze BPH i Polbank odwiedzę...

    Gartuluję dużej ilości wolnego czasu na użeranie się z bankami i odstawanie
    w kolejkach.
    Ja skorzystałam z usług pośrednika, któremu płaci bank ze SWOJEJ prowizji
    (którą i tak pobrałby ode mnie).
    Bez kolejek, bez stresów z jednym człowiekiem omówiłam warunki w różnych
    bankach
    i twardo się targowałam. Uciełam kawałek prowizji i kawałek marży. Jak
    później sprawdziłam sporo na tym zaoszczędziłam.
    Polecam. Chyba, że jesteś człowiekiem typu pies ogrodnika ;-)

    Pozdrawiam
    Mela.