  • Data: 2008-05-04 15:03:41
    Temat: Re: Bank - likwidacja funduszy
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PYTON" <p...@r...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:fvkg9n$k8i$1@news.onet.pl...

    > Tak, wszystko ok oni teraz będą się gimnastykować, tylko że o ile
    > ze swoimi pracownikami mogę się dagadać że pensja będzie parę dni później
    > o tyle kredyt w innym banku nie poczeka.

    Poczeka, poczeka. A dokładniej odsetki zapłaci za Ciebie BZWBK,
    dodatkowo można wywalczyć jakieś zadośćuczynienie za to, że z powodu
    opieszałości banku Twoje dane o zaleganiu znalazły się w BIK, co w
    przyszłości może zaowocować trudnością z uzyskaniem kredytu bankowego.
    Natomiast jak zależy Ci na czasie, to idź to dyrektora oddziału i
    powiedz, że albo w ciągu godziny załatwi sprawę, albo prosto z banku udajesz
    się do gazety, a dodatkowo na grupach bankowych opiszesz jak wygląda obsługa
    w kierowanym przez niego oddziale.