  • Data: 2021-03-10 21:38:04
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W lutym, bo w maju to epidemia wydawala sie byc w odwrocie.

    Nie przesadzajmy, w lutym to nikt nie wiedział co sie bedzie działo.

    > Poza tym decyzje podjeto w pazdzierniku, ciagle jeszcze przed
    > szczytem, czyli dobrze :-)

    pazdziernik to juz był szczyt.
    szpital w poznaniu otwarto na cwierc gwizdka w połowie grudnia czyli
    juz po szczycie,

    > To juz raczej ponarzekaj na ten drugi, na Okeciu, co jakos dlugo
    > nie mogl powstac.
    >
    > A w kwietniu to rzad kupowal respiratory od "handlarza bronia" :-)

    Ta, kupował...
    Zamawiał i płacił tylko

    > No i znow trudno powiedziec - zle ze kupowal, zle ze nie wyszlo,
    > zle ze tak drogo, zle ze nie kupil w grudniu ... czy pochwalic, za
    > dzialania uprzedzajace :-)

    serio pytasz?

    > A respiratory sie jakos w szpitalach tymczasowych znalazly ...
    > ciekawe skad ...

    Nie ma w tym nic ciekawego.
    Zreszta potem słyszałem glosy ze własciwie po co im respiratory jak nie
    ma kto ich obsługiwać. Konsekwentna strategia informacyjna ;-O

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"