  • Data: 2021-03-09 12:19:01
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08-03-2021 o 19:43, Budzik napisał:

    >A ja czytałem i słyszałem, że dzieci do ok 10 lat bardzo rzadko
    >przenoszą. Tak prawdopodobieństwo jest zawsze, ale jest małe, na tyle
    >małe, ze ciężko nawet stwierdzić że rzeczywiście przenoszą je dzieci,
    >a nie np nie za pomocą jakiś przedmiotów itp...

    Hm, byl marzec, pierwsze przypadki, rzad wprowadzil ograniczenia,
    zachorowan przybywalo ... a potem jakby ustepowalo.
    Potem przyszly wakacje rzad odpuscil, zachorowan bylo umiarkowanie.
    Przyszedl wrzesien, pazdziernik ... i zachorowan zaczelo przybywac
    lawinowo.

    Co sie zmienilo gdzies we wrzesniu?
    Na tradycyjny sezon grypowy troche za wczesnie, ale ... dzieci poszly
    do szkoly ...

    >Dużymi wektorami przeniesień są ponoc dopiero nastolatki.
    >Przynajmniej wg części lekarzy.

    Byc moze, ale przeciez ... same chyba choruja bezobjawowo ?

> [...]
    >polecanego filmu ten niemiecki lekarz pracujący w Tajlandii mówi, że
    >to co oni wiedzieli w lutym, ze zdziwieniem słyszeli, ze oficjalne
    >źródła odkrywają rzeczy,które były oczywiste wcześniej. Zresztą u nas
    >też tak jest. W marcu pamiętam kilka wypowiedzi Dra. Grzesiowskiego,
    >kiedy wyraźnie mówił, że większość z nas zachoruje niezależnie od
    >wszystkiego, a choroba z nami będzie przez co najmniej 8 lat, jeśli
    >nie do końca świata i że musimy nauczyć się żyć z nią normalnie.
    >teraz jest większym panikarzem i to gdy wiemy o wiele więcej - dostał

    No wiesz - w listopadzie umieralo 2x wiecej ludzi niz normalnie.
    Nie wiem jak pozniej, bo rzad sie nie chwali ...
    Dodaj oblozenie szpitali i respiratow - dopoki sa wolne, to musimy sie
    nauczyc zyc, jak zaczyna brakowac, to trzeba panikowac.

    Zachorujesz, okaze sie ze na ciezka postac, sa duze szanse przezycia,
    ale trzeba tydzien pod respiratorem czy tlenem polezec.
    A tu nie ma zadnego wolnego. Nie panikowac ?

    >Ale podobne rzeczy mówił profesor Kuna, o tym co mówi dr Hałat nawet
    >nie wspomnę, bo on jest już dość mocnym ekscentrykiem, choć
    >niewykluczone, że może mieć rację.

    Byl tez ten niemiecki lekarz, ktory mowil, ze to zmowa wirusologow.
    Ciekawe co dzis mowi.

    J.