  • Data: 2021-03-09 12:41:49
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-03-2021 o 12:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Hm, byl marzec, pierwsze przypadki, rzad wprowadzil ograniczenia,
    > zachorowan przybywalo ... a potem jakby ustepowalo.
    > Potem przyszly wakacje rzad odpuscil, zachorowan bylo umiarkowanie.
    > Przyszedl wrzesien, pazdziernik ... i zachorowan zaczelo przybywac
    > lawinowo.
    >
    > Co sie zmienilo gdzies we wrzesniu?
    > Na tradycyjny sezon grypowy troche za wczesnie, ale ... dzieci poszly do
    > szkoly ...

    Zaczęło się już w sierpniu zwiększać. Przez całe lato wirus się
    rozpowszechniał.

    > Byc moze, ale przeciez ... same chyba choruja bezobjawowo ?

    Raczej skąpo objawowo. Bezobjawowo można być co najwyżej nosicielem, ale
    nie chorujesz. Ale objawy masz, albo podwyższoną temperaturę, albo ból
    głowy itp.

    > No wiesz - w listopadzie umieralo 2x wiecej ludzi niz normalnie.
    > Nie wiem jak pozniej, bo rzad sie nie chwali ...
    > Dodaj oblozenie szpitali i respiratow - dopoki sa wolne, to musimy sie
    > nauczyc zyc, jak zaczyna brakowac, to trzeba panikowac.

    Gdyby nie blokowano nowymi (dodatkowymi) procedurami, to byłoby mniej
    śmierci. Gdyby leczono ludzi, byłoby mniej śmierci. Gdyby wcześniej
    leczono normalnie, też nie byłoby kumulacji.

    > Zachorujesz, okaze sie ze na ciezka postac, sa duze szanse przezycia,
    > ale trzeba tydzien pod respiratorem czy tlenem polezec.
    > A tu nie ma zadnego wolnego.  Nie panikowac ?

    Zachorowałem. Przeszedłem w rodzinie najbliższej najciężej (cóż rok bez
    ruchu zrobił swoje)

    Pod respiratorem leżą głównie osoby, które były źle leczone. Respirator
    to ostateczność.

    > Byl tez ten niemiecki lekarz, ktory mowil, ze to zmowa wirusologow.
    > Ciekawe co dzis mowi.

    Pewnie to samo, choć sądzę, że ci wirusolodzy nie tyle są w zmowie, co
    im się to opłaci z jakiś względów.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl