  • Data: 2021-03-09 18:54:22
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > Nie zrozum mnie zle, to jasne ze nie powinno byc spychologii.
    > Ja tylko mowie ze ja bym nie odpuscił.

    No i ten konkretny nie odpuścił. Miał znajomości i je wykorzystał. Jak
    ktoś nie ma ogarniętej rodziny ze znajomościami to chuja zrobi...

    > Pojechał do innego lekarza albo
    > do szpitala.
    > zadzwonił do NFZ ze nie chca mnie przyjac etc.

    No przecież nfz właśnie zamknął służbę zdrowia w reakcji na apel ministra.

    Oświecię cię. Chuja zrobisz pisząc pisma i tłumacząc że masz prawa.
    Wczeniej działało to tak, ze jak dobrałeś współczynnik chamstwa na tyle
    wysoki, żeby się tobą zajęli bo nie moga cię słuchać i na tyle niski
    żeby cię policja nie wyprowadziła to swoje osiągnąłeś. Obecnie policja
    nie jest w stanie wprowadzić załogi pogotowia z klientem na odział, więc
    robienie bydła nie skutkuje, kultularna rozmowa tym bardziej.

    --
    Shrek