    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    <oWd1I.432016$FfG6.172154@fx03.ams1> <s24rk2$1vik$1@gioia.aioe.org>
    <2zB1I.202271$Ox59.166632@fx07.ams1> <s27a1c$e2q$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 09 Mar 2021 10:09:42 GMT

    On 2021-03-09, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:

    > https://gs24.pl/sad-w-szczecinie-sa-sytuacje-kiedy-m
    ozna-odmowic-policji-pokazania-dokumentow/ar/c1-1547
    3434?fbclid=IwAR3IfpjhDNQgEvW0u0GBVap26d2HMg2toHPDdA
    cpBbwAg77cew3fm5Z_VOE

    Zrozum, ja nie twierdzę, że policja ma zawsze prawo mnie legitymować, ja
    twierdzę, że nie ma sensu omawianie aspektów prawnych legitymowania z
    policjantem na ulicy w momencie gdy ten będzie parł na to aby mnie
    wylegitymować. Można mu powiedzieć co się myśli, a potem złożyć skargę.

    --
    Marcin