  • Data: 2021-03-09 11:07:49
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2021 o 06:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Na dobry poczatek, jeżeli uwazasz ze musisz sie dostac do lekarza a ten
    > nie chce cie przyjac to dzwonisz do NFZ.
    > Mozesz tez zmienic lekarza, mozesz pojechac do szpitala.

    Mogę też umrzeć, czekając w kolejce na SOR-ze.
    Choć nie, tego to bym nie chciał. Jeszcze zaliczą mnie do kategorii
    "covid" i będę kolejnym straszakiem mającym za zadanie legitymizować
    panujący burdel w służbie zdrowia (pisałem już, że uważam dużą część
    lekarzy pierwszego kontaktu za konowałów?) oraz burdel w przepisach.

    Kamil