  • Data: 2021-03-09 09:29:36
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-03-2021 o 19:22, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > [...]
    >
    > Ale co w pracy? W maseczce, bez, nie przychodzic?

    jak jestem chory to staram się unikać po prostu kontaktów na czas
    kontaktów dobrze założyć maseczkę, jeśli już trzeba być w pracy i jest
    się chorym

    > A w tramwaju, autobusie, metrze?

    jak jest się chorym i nie można utrzymac dystansu to lepiej założyć. W
    innych wypadkach nie ma to sensu.

    > https://www.medonet.pl/koronawirus,bezobjawowi-pacje
    nci-z-covid-19-zarazaja-rzadko--who-wycofuje-sie-z-t
    ych-slow-nazywajac-je-nieporozumieniem,artykul,31370
    781.html

    > Hm - dementi mamy ?
    >
    > Ale dlaczego mieliby zarazac rzadko, skoro w wydzielinach wirus jest ?

    jak przechodzą bezobjawowo, tzn, że nie chorują tak na prawdę, mają
    wirusa, tak jak mnóstwo innych wirusów, które są "zablokowane". Mogą się
    uaktywnić w sprzyjających warunkach. Dlatego nie zarażają. Ci co
    zarażają to tzw "bezobjawowi", czyli coś jak ta Chinka - pacjent 0 w
    niemczech. Przyleciała z Chin i poszła do lekarza. Nie była jak się
    okazuje bezobjawową, po prostu maskowała objawy, brała paracetamol.
    Zresztą na logikę, kto idzie do lekarza, żeby go zbadał dobrze się
    czując. I znowu nie mówią o tym tylko epidemiolodzy z WHO, ale również
    inni lekarze, tylko, ze nie jest to na rękę pewnym firmom, by tworzyć
    panikę.

    > No ale to tylko kobieta, a tu jakby juz mamy stwierdzona ciaze ..

    jaką ciążę, mamy kobietę i ona może się rozmnożyć, czyli stworzyć nowe
    elementy, które sa w stanie zakazić kogoś innego, albo nie. Jeśli wirus
    nie może się namnażać,, to jest niegroźny. Na tym polega infekcja.

    > Nic, od grypy sie nie umiera :-)

    Na poważnie to napisałeś? Umiera się tak samo jak na wszystkie inne
    przeziębienia, w tym covid. Tylko, że nie jest to tak częste, chyba, że
    jest panika, albo jakiś nieznana przez co źle leczona mutacja

    > Ktory test? Te PCR sa ponoc dosc dokladne.

    tak? chyba na prawdę czytasz tylko ulotki test PCR to 40% przypadków
    fałszywie dodatnich i 20% fałszywie ujemnych. Był on stworzony do
    prowadzenia statystyk i do tego się nadaje, do diagnozowania mniej,
    chyba, że nie będzie to jedyny test.

    > A bede przynajmniej znal przyczyne, i moze probowal leczyc odpowiednio ...

    o to chodz, że nie będziesz, równie dobrze możesz rzucić monetą.
    dlatego raz jeszcze polecam https://m.cda.pl/video/65878790e

    --
    http://zrzeda.pl