  • Data: 2021-03-09 00:06:11
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2021 o 10:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Poza tym dla mnie nie ma znaczenia czy umieram dlatego ze mam covid czy
    > dlatego ze zle zorganizowano opieke medyczna.

    Ależ ma znaczenie.
    Jeśli założymy, że rzeczywiście jest pandemia i te sto tysięcy to covid,
    to niewiele możemy zrobić[1]. Ale jeśli z tych stu tysięcy tylko pół
    procenta, może jeden procent, to cowid, oznacza to, że cała para poszła w
    gwizdek [cyt. "zle zorganizowano opieke medyczna"] i walczymy z czymś co
    nie stanowi poważnego zagrożenia a te pozostałe dziewięćdziesiąt dziewięć
    tysięcy osób mogło by żyć.

    [1] to znaczy możemy, ale nie w taki sposób jak to robi obecny rząd.
    Kamil