  • Data: 2021-03-08 15:46:34
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08-03-2021 o 13:20, J.F. pisze:

    >no to wtedy jest sens założyć maskę.

    Ale u nas nie bylo takiego zwyczaju. A w Japonii byl.

    No i kichac w maske ?

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,268
    60479,sanepid-w-olsztynie-o-brytyjskiej-mutacji-wyst
    arczy-ze-jeden.html

    "Jak dowiedziało się WP, inspekcja sanitarna w Olsztynie ma spory
    problem z dużym ogniskiem zakażeń w jednej z publicznych instytucji.
    Zachorowało tam prawie 50 osób, jedna z nich zmarła, a cztery w
    ciężkim stanie znajdują się pod respiratorami.

    - Zakażenia najprawdopodobniej zapoczątkowała jedna osoba.
    Pracownik, który ukrywał objawy zakażenia, nie zgłosił się na test na
    COVID, bo obawiał się, że trafi do szpitala.
    Wystarczyło, że przyszedł do pracy na jeden dzień, a w krótkim czasie
    zakażenia objęły całe piętro biurowca, w którym pracował. Nie
    wypłacono pensji, bo zachorowały osoby zajmujące się księgowością. To
    pokazuje możliwości brytyjskiego wariantu. Wystarczy jeden egoista, a
    przy naruszeniu zasad ostrożności zakażenia rozszerzają się
    błyskawicznie - mówił jeden z pracowników inspekcji sanitarnej."

    A siedzieli tam w maseczkach, czy nie ?

    >Tak jak inne wirusy. Koronawirusy są znane od dawna i część
    >przeziębień, to właśnie koronawirusy. Więc taki wirus był jest i
    >będzie. Jest opisany w literaturze i wg lekarzy - zachowuje się jak
    >poprzednie. Zrobiono przecież tylko dodatkową panikę i jeszcze gorsze
    >jest to, że przez ta panikę umarło trochę osób.

    Tylko ze obecna odmiana jest jakos bardzo smiertelna.

    Tzn tak srednio - na dzis mamy 1.8mln zakazonych, 1.5mln uzdrowionych,
    45 tys zmarlych ... 3% smiertelnosci ?

    Czy raczej 1%, bo sporo bylo zakazonych bez objawow lub diagnozy ...

    O zwyklej grypie tez mowiono, ze zabija w Niemczech 30 tys ludzi
    rocznie ...

    J.