    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Mon, 8 Mar 2021 13:04:15 +0100

    > Robert tylko uważa, że to nie ma sensu,

    Nie. On uważa, że to przestępstwo, a nie, że bez sensu.

    > bo pewnie w 99% sytuacji nie ma.

    Gdyby 99% legitymowań było zasadnych, to nie byłoby tej dyskusji.

    > Nie oznacza to, że nie nalezy wyrazić swojej opinii czy sprzeciwu, ale
    > wdawanie się w dyskusje przeciez nie doprowadzi do sytuacji, że
    > policjant powie, tak panie Piotrze, przekonał mnie pan, masz pan rację,
    > przepraszam :)

    I to jest właśnie przerażające. Przecież policjant to też człowiek i ma
    prawo do pomyłki. Tylko obecnie prędzej takiemu ręka uschnie niż się
    przyzna do błędu.
    Może właśnie te dyskusje (i nagłaśnianie takich spraw) zaczną
    doprowadzać do takich normalnych sytuacji, że policjant powie,
    przepraszam nie miałem racji, gdy nie miał racji.

    Pozdrawiam
    Piotr