  • Data: 2021-03-08 14:08:55
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-03-2021 o 13:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Jak chory. A jak mam "lekki katar" i np 37.0 - do lekarza, czy do pracy
    > ... a prace mam biurowa ?
    >
    > No i tak chodze, smarkam, a grypa szaleje ...

    no to wtedy jest sens założyć maskę.

    > Sprzedawca w sklepie, pasazer w tramwaju, robotnik przy tasmie,
    > pracownik w biurze ...
    >
    > W sklepach wprowadzili maseczki, szyby ochronne ... i trudno mi
    > powiedziec - szaleje tam wirus, czy nie ..

    Tak jak inne wirusy. Koronawirusy są znane od dawna i część przeziębień,
    to właśnie koronawirusy. Więc taki wirus był jest i będzie. Jest opisany
    w literaturze i wg lekarzy - zachowuje się jak poprzednie. Zrobiono
    przecież tylko dodatkową panikę i jeszcze gorsze jest to, że przez ta
    panikę umarło trochę osób.

    --
    http://zrzeda.pl