  • Data: 2021-03-06 09:12:59
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2021 o 08:35, Zbynek Ltd. pisze:

    > Masz? Używałeś?

    mam kilka prawdziwych dwójek, takie przypominające malarskie,
    przylegające naprawdę szczelnie do mordy, z certami. Używam ich tylko i
    wyłącznie w samochodzie, jak wiozę kogoś z grupy ryzyka - wtedy dla mnie
    i dla paxa. Nie wyobrażam sobie noszenia tego na co dzień.

    > Nadaje się tylko do pracy w miejscu, bez wysiłku fizycznego?

    Siedzieć się da, ale powiem szczerze, że jak wiozłem teściową na
    szczepienie to jak zdjąłem to z przyjemnością odetchnąłem smogiem z
    palonych butelek.

    > Co z
    > szybkim spacerem?

    Ciężko by było. No i po co na otwartej przestrzeni? Utrzrymujesz odstępy
    to bez kagańca, ewentualnie jak się kulsonów boisz to szmata o dużej
    przewiewoności. A jak nielegalne zgromadzenie, to wystarczy dowolna
    regularna szmata, żeby na siebie nie pluć przy wykrzykiwaniu że kochasz
    pis:P

    > Że o bieganiu już nie wspomnę.

    No nawet nie warto.

    --