  • Data: 2021-03-06 17:59:44
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwrotnie? Proszę bardzo. Sama szczepionka ma 76%. Maseczka 90%
    > Maseczka i szczepionka 97,6%. Maseczka dołożona do szczepionki
    > dodaje sama z siebie 21,6%. Przy czym o ile skutki noszenia
    > maseczki można przewidzieć, to skutków szczepionki po prostu nie
    > da się.

    Ty masz problem z czytaniem czy celowo wybierasz czesc danych?
    Na razie ogromna czesc szczepien była wykonana przy pomocy szczepionek
    Pfizera, potem moderna, astry było najmniej.
    Z drugiej strony maseczek mamy tez wiele rodzajów a ty bierzesz do
    rzwazan jakis idealistyczny wynik maseczki i to własciwie nie wiesz
    której, zapewne takiej której 99% ludzi nie stosuje.
    To moze chciaz zrób chociaz jakas srednia, zeby jakies minimum
    obiektywizmu zachowac?

    > Nie potrafie porównać innych kraj ów, ale chętnie bym wysłuchał
    > arrgumentu, że radzimy sobie najgorzej.

    Alez to sa ogolnodostepne dane.
    Jest jedna liczba która wiarygodnie opisuje radzenie sobie z pandemia.
    Nadwyzkowe zgony.
    Kazda inna mozna manipulowac, tak jak np manipuluje sie liczba chorych
    robiac wiecej badz mniej testów.
    Poszukaj danych i bedziesz widział.
    W Polsce masz prawie 100tys zgonów wiecej niz srednia z ostatnich 10
    lat, w takiej Norwegii w 2020 umarło mniej osób niz w 2019.
    My i Bułgaria mamy najgorsze wyniki.

    > Tak. Leczymy COVID i nie ma czasu na inne choroby.

    Ale co tak?
    Zreszta, na ta powtarzana czesto bzdure odpowiedziałem ci w innym
    poscie.
    Dodam tylko ze to ze w miesiacach pazdziernik-grudzien skupiano sie na
    covidzie nie wynikało z wyboru, wynikało z koniecznosci. Po prostu tylu
    było chorych.

    > Ale ja krytykowałem właśnie te informacje.

    Widac mało czytelnie.
    Ale to troche dziwne ze z jednej strony ta informacje krytykujesz, z
    drugiej strony cały czas wybiorczo uzywasz jej w obliczeniach i
    argumentacji.

    > Kpina polegała na tym, że wychodzi facet i ogłasza, ze maseczka ma
    > skuteczność 90% i dlatego mamy je tak, czy siak nosić. To się
    > pytam, po co zatem dodające do tego kilka procent szczepienie, co
    > do którego nikt nie wie, jakie będą uboczne skutki. Chyba - że jak
    > twierdzisz - te dane są po prostu nieprawdziwe.

    Moim zdaniem sa jawnie sprzeczne z rzeczywistoscia i dodatkowo nie
    wiadomo czego własciwie dotycza.
    I wyjasniłem dlaczego:
    Nie wiadomo o jakich maseczkach mowią
    Wiadomo jak ludzie tych maseczek uzywaja (zle, wybiorczo, wcale)
    Wiadomo ze uzywaja najtanszych
    Wiadomo ze per saldo szczepionka jest tansza i skuteczniejsza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.