  • Data: 2021-03-06 11:59:44
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > OK! Czyli sama maska 90% (nadal nie wiem skad ta informacja, o jakiej
    masce mowimy i czy to dotyczy laboratoryjnego badania czy faktycznego
    sposobu uzycia maseczek - na ten moment ta informacja jest
    bezuzyteczna)

    , Sama AstraZeneca 76%, obydwa na raz
    > 97,6%. Szczepionka dodaje nam 7,6 %. A i to przy założeniu że bez
    > maski i szczepionki 100% populacji choruje, co niespecjalnie jest
    > prawdą.

    A gdybys tak policzył odwrotnie?
    Czyli wyszedł od szczepionki która wydaje sie sposobem lepszym,
    tanszym, wygodniejszym i dajacym wiekszą ochrone to ci wyjdzie ze
    maseczki niepotrzebne bo niewiele daja.

    > U nas jeden zakład zrobił badanie przesiewowe na wszystkich około
    > 1.350 pracowników i wyszło, że 50% ma przeciwciała. Tylko 150 osób
    > wiedziało, ze byli chorzy. Czyli 80% ludzi pomimo zakażenia nie
    > chorowało.

    No i?
    Podważasz to ze pandemia i sposób jej zarzadzania zabił w Polsce juz
    ponad 100 tysiecy osób?
    Przypominam ze radzimy sobie z pandemia najgorzej w UE.

    > Zatem prawdopodobieństwo, ze zachorujesz w ogóle pomimo zakażenia
    > to około 20%. Zatem prawdopodobieństwo zachorowania bez maski i
    > szczepionki wynosi około 10%. Jak masz maskę, to 1%, czyli 99%, że
    > nie zachorujesz. A jak z maską będziesz zaszczepiony, to
    > prawdopodobieństwo, ze nie zachorujesz wynosi 99,76 %. Przyjęcie
    > nieprzebadanej szczepionki zapobiegnie zachorowaniu u 0,76%
    > populacji, a podobno u 5% powoduje niepożądane interakcje. Jak
    > dotąd większość zaszczepionych znajomych miało 2~3 dni
    > dolegliwości.

    Rozumiem, przyznaje ze trudno bedzie nam rozmawiac skoro dla ciebie
    wazniejsze od danych statystycznych jest to co znajomi mowia.
    Moja znajoma, matka dwójki dzieci, nie chorujaca młoda dziewczyna
    zmarła ma covid. A znajomy zmarł bo sie przez 24h nie doczekał karetki.
    Chcesz z tego jakis ogolny wniosek wyciągnąc?

    > Ja to w telewizji ogladałem i o9 zadnej klasie nie mówił.

    No własnie. juz samo to powinno ci dac do myslenia ze powód dla którego
    pojawia sie maseczka w zestawieniu z 90% jest jeden - to marketing
    majacy uspokoic ludzi ze szczepienia beda trwały tak dłuzo iz niektorzy
    na swoja dawke poczekaja rok albo i dwa.
    Przeciez nadal nie jest wyszczepiona grupa 0!!!

    > Widzisz. nie "łykam". Po prostu dziwię się, ze takie głupoty
    > gadają.

    A jednoczesnie na tych głupotach opierasz swoje wywody?
    Chyba ze zle cie zrozumiałem i to była w całosci kpina?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???