  • Data: 2019-03-06 22:09:44
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "Witold Z." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 marca 2019 21:59:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > A czemu ktos go porzuca?
    > Nie lepiej zadzwonic ido pobliskiego skupu i jeszcze z 5 stówek złapac
    > dodatkowo?

    Ano ja też nie rozumiem tego. Bo jeśli ktoś trzyma dla własnego kaprysu 10 samochodów
    na SWOIM PDODWÓRKU - to jest jego sprawa. Ale jeśli zagraca miasto - to niestety
    utrudnia życie innym. Nieraz krążę 15 minut szukając miejsca. Myślę, że mógłbym
    krążyć trochę krócej gdyby zniknęły takie zawalidrogi.