  • Data: 2019-03-08 10:00:23
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2019 o 23:16, Witold Z. pisze:
    > Tak, myślałem o tym. Ale padła tu też sugestia aby zgłosić to Policji. I zaczyna mi
    się to kleić. Zarządca sam z siebie pewnie uzna, że tak jak jest - jest OK. Gdyby
    jednak Policja wskazała mu, że jest to do poprawienia, to poprawi.
    > Wartością dodaną całego zamieszania byłoby poprawienie oznakowania a to już coś.

    warto kliknąć na KMZB, krajową mapę zagrożeń bezpieczeństwa, zła
    organizacja ruchu jak najbardziej jest w katalogu zgłoszeń:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"