  • Data: 2019-03-07 22:39:33
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "Witold Z." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 22:28:28 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > Nie spodziewasz się zatem działań takich jak byś sobie życzył.
    > Gdyby naprawdę komuś to przeszkadzało, to już dawno auto by zniknęło.
    A na jakiej zasadzie miałoby zniknąć? Najpierw ktoś UPARTY musiałby to ODPOWIEDNIO
    zgłosić do WŁAŚCIWEJ instytucji a następnie UPIERDLIWIE domagać się usunięcia
    zawalidrogi. Ty masz takie doświadczenia w tym kraju, że właściwe rzeczy dzieją się
    same z siebie? Bo ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia.