  • Data: 2019-03-08 09:56:43
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2019 o 22:27, Witold Z. pisze:
> [...]
    ml
    > A na Policję to mniej więcej jak zgłosić? Na szczęście nie mam wielkiego
    doświadczenia w tej materii. Na 997 gdy zadzwonię do odbierze dyżurny a mnie raczej
    nie o to chodzi. Chodzi pewnie o Wydział Ruchu Drogowego KWP? Im to się zgłasza
    telefonicznie / mailowo / pisemnie ?

    na 997 zgłosi się CPR, wszystkie wywołania na 997 są tam kierowane,
    prawdopodobnie operator CPR zbędzie ciebie, bo on przyjmuje tylko
    zgłoszenia zagrożenia zdrowia i życia. lepiej osobiście udać się do
    wydziału ruchu drogowego, tam zajmują się takimi sprawami, ewentualnie
    udaj się do miejskiego zarządu dróg, tam też tym się zajmują:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"