  • Data: 2019-03-07 21:15:33
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "Witold Z." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 19:24:52 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > Jak jest prawidłowo zaparkowane, to nie może utrudniać ruchu.
    Niestety może. Znak D-18 stoi 3 metry od skrzyżowania a autko stoi legalnie tuż za
    nim. Jedna z ulic tego skrzyżowania ma ok. 3 metrów szerokości (tak, tak). Gdy 2 auta
    wjadą z przeciwka na to skrzyżowania to żadne z nich nie może go opuścić. Przyczyną
    jest właśnie to stojące legalnie auto. Nawet przed chwilą ktoś tam na kogoś trąbił a
    to jest uliczka na małym osiedlu. Co by było gdyby był tu większy ruch? Znak D-18
    został tu mówiąc oględnie głupio postawiony.
    > Legalnie to niewiele w tym wypadku możesz. Już napisano Ci jakie to mogą
    > być losowe przypadki. Jeśli wiesz, że to złośliwość, to taką metodą tez
    > próbuj.
    Te losowe przypadki oczywiście zrozumiałem, za sugestie dziękuję. Zgłaszając sprawę
    będę starał się sugerować w ten sposób. Ale policja i tak będzie to sprawdzać więc
    moje sugestie zostaną zweryfikowane. I Jeśli okaże się, że właściciele auta mają się
    dobrze, to sprawa zakończy się (tak przypuszczam) niczym.