eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBabcia, która nie pozostawiła testamentu (szczegółowy opis) › Re: Babcia, która nie pozostawiła testamentu (szczegółowy opis)
    From: Piotr <p...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Babcia, która nie pozostawiła testamentu (szczegółowy opis)
    Date: Mon, 19 Jul 2010 22:22:05 +0200

    W dniu 2010-07-19 21:51, witek pisze:

    > dziedziczą córki babci, czyli twoja mama i ciotka.
    > reszta nie dziedziczy nic, o sprawie nie musi wiedziec, a nawet jak wie,
    > to nic z sądu nie dostanie bo jej to nie dotyczy.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Mam do Państwa jeszcze jedno pytanie.

    13. W jaki sposób powinien zostać podzielony majątek, między dwiema (2)
    córkami? Przypomnę, że na majątek zmarłej babci składają się lokaty
    bankowe oraz nieruchomość (jest to mieszkanie w, którym zamieszkiwała aż
    do śmierci). W szczególności interesuje mnie to, w jaki sposób
    rozdzielona zostanie nieruchomość, a także to, jak córki będą mogły
    wykorzystać nieruchomość? Dodam jeszcze, że babcia była właścicielem
    lokalu, a z pisma Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości (udostępnionego
    mi przez jej córkę, czyli moją mamę) wynika, że zarządcą nieruchomości
    jest ZBM-TBS Sp.z o.o.

    Pozdrawiam,
    Piotr.