  • Data: 2019-04-27 12:46:23
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 03:20:42 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > Dlatego że:
    > nieruchomości zostały odbudowane przez roboli i jedyne co można zwrócić
    > to grunt, ew. ekwiwalent za grunt.
    W znacznym stopniu nieruchomości pożydowskie przetrwały wojnę, czego nie
    można powiedzieć o Żydach. Zostały zajęte prawem kaduka przez Polaków.
    Należało by zwrócić wartość nieruchomości w chwili przejmowania a nie w
    chwili kiedy po kilkudziesięciu latach została ze szczętem
    wyeksploatowana. Po cenie jaka wtedy obowiązywała z uwzględnieniem
    procentów. I zrobić to od razu a nie zmiatać pod dywan.

    > Co mogło być zwrócone na spadkobiercę (150 letniego hi hi)
    > już dawno zwrócone zostało, teraz jest bój o resztę wg. deklaracji terezińskiej:
    Ironizujesz bezpodstawnie, spadkobiercy o ile przetrwali holocaust mają
    swoich zstępnych w kolejnych pokoleniach.

> [...]
    > Holokaustu (Shoah) dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
    > spadkobierców lub ich następców, w drodze albo restytucji in rem
    > albo rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w sprawiedliwy,
    > wszechstronny i niedyskryminacyjny sposób, zgodny z prawem krajowym i
    > odpowiednimi regulacjami, jak również umowami międzynarodowymi. Proces
    > takiej restytucji lub rekompensaty powinien być szybki, prosty,
    > dostępny, transparentny i
    > ani uciążliwy ani kosztowny dla osoby występującej z roszczeniem; oraz
    > zauważamy inną pozytywną legislację w tej dziedzinie.
    Jak najbardziej.

    > Humanitarnej katastrofie? O czym bąbel gadasz?
    O wojnie i ludobójstwie na Żydach. Uważasz że to nie katastrofa
    humanitarna?

    > Stany zjednoczone nie zamierzają oddawać ziem zagarniętych indiańcom,
    > ani izrael nie zamierza oddawać ziem i nieruchomości po wygnanych
    > muzułmanach (600-800tysiącach). PL już oddała znacznie więcej niż Izrael
    > muzułmanom czy usa indiańcom.
    I ty uważasz że dobrze robią? Czy jeśli ktoś kradnie to usprawiedliwia
    twoją kradzież?

    > Robisz Pan za użytecznego idiotę, niestety groźnego dla innych.
    Po prostu nie zaślepia mnie uprzedzenie antyżydowskie jakiego jesteś
    przykładem. Chcesz rozmawiać, to powściągnij emocje a sięgnij po
    argumenty.

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.