eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBPH wnerwia mnie na MAX !!! › Re: BPH wnerwia mnie na MAX !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Henry" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BPH wnerwia mnie na MAX !!!
    Date: Wed, 2 May 2007 11:53:19 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <f19nak$bap$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <f19gou$5pd$1@atlantis.news.tpi.pl> <f19jn9$imh$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: eck226.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1178099860 11609 83.22.226.226 (2 May 2007 09:57:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 May 2007 09:57:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:459469
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > To najczęściej nie jest wina banku, tylko operatora kart oraz operatora
    > terminala tej stacji obsługowej. Przecież w banku księgowań nikt już
    > obecnie ręcznie nie robi. Gdyby chcieli Ci to po 18 dniach zrobić, to ktoś
    > ekstra musiał by to z ELIKSIR-a usunąć, te 18 dni przechować i następnie
    > ręcznie operacje wykonać. Tak więc pretensje kierujesz najprawdopodobniej
    > pod niewłaściwym adresem.

    I tu się z tobą nie zgodzę, bo jakoś jeżeli korzystam z kart innych banków
    (np. MultiBank lub mBank) tranzakcje są księgowane odraqzu (a przynajmniej
    blokowane)

    >
    > Co więcej to dokonana przez Ciebie zapłata powinna być widoczna od razu w
    > kwocie zablokowanej (górna część okna), bo trafia tam po autoryzacji
    > transakcji. Z opóźnieniem pojawia się w historii (dolna część okna), ale
    > BPH tak już ma. Nie wiem jak teraz, ale był czas, że odświeżenie historii
    > w oknie przeglądarki ujawniało kolejne transakcje. I tak można było kilka
    > razy. Dawno nic mi z ostatniej chwili nie było potrzebne, więc nie wiem,
    > czy naprawili to.
    >

    No właśnie problem w tym, że kwota nie jest wogóle widoczna ani na wyciągu
    ani w blokadach.
    Dopiero po 18 dniach bank zaksięgował tą opłatę

    > A co do opóźnienia w obciążeniu rachunku, to zdarzało mi się, że
    > obciążenie przychodziło po blisko dwóch miesiącach, gdy transakcji kartą
    > dokonywałem poza granicą Polski.

    To jes Polska :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1