  • Data: 2005-09-20 22:23:26
    Temat: Re: BIK - uprawnienia banku do dokonywania wpisow itp.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dgp7ll$1b$1@inews.gazeta.pl...

    > konsekwencje?
    > może być trudniej odzyskać pieniądze, ale i tak mu się należą
    > jak nie z umowy, to z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia

    Tutaj jestem odmiennego zdania. Jeśli ów kredytobiorca zaprzeczy,
    jakoby brał udział w przedsięwzięciu, to moim zdaniem dochodzenie od
    niego należności jest bezpodstawne. Chyba, że z czegoś innego wynika
    przekonanie, iż jest on kredytobiorcą (weksel, inna korespondencja z
    bankiem). Przecież jeśli nie ma na umowie jego podpisu, to na umowie
    są tylko i wyłącznie jego dane osobowe, które mógł podać ktokolwiek.

    Sprawa jest tym bardziej realna, że to ma być współkredytobiorca. A
    więc można przyjąć, ze kredyt wzięli tylko pozostali.