eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria nowej drukarki fiskalnejRe: Awaria nowej drukarki fiskalnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Date: Thu, 26 Aug 2010 10:00:30 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 58
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <i556ue$8b5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <z56lsqspyfl0$.qd5e0x223gw5$.dlg@40tude.net>
    <i52nvu$deg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <12mx8cc4gymqa$.185jn400xakey.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1282809614 8549 85.219.142.7 (26 Aug 2010 08:00:14
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Aug 2010 08:00:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:650963
    [ ukryj nagłówki ]

    > (...)
    >> Serwis gada bzdury (zakładam,że zasada dzialania producent-serwis jest
    >> taka
    >> sama jak u mnie) bo serwis dostał już kasę za to, że będzie prowadził
    >> serwis
    >> GWARANCYJNY. Do serwisu fabrycznego sie leci jak jest problem ktorego
    >> serwisant nie moze zidentyfikować lub problem dotyczy modułu
    >> fiskalnego(serwisant autoryzowany nie ma prawa się do niego dotykać).
    >
    > Z serwisu przyjechała do mnie 20-letnia blondynka z tipsami na dłoniach
    > i... wymieniła bezpiecznik tłumacząc, że to usunie problem. Akurat
    > bezpiecznik ma to do siebie, że albo działa, albo nie działa, no ale
    > zakładam że ona tego nie wiedziała i działała w dobrej wierze :) Tak
    > wygląda serwis drukarek w tej firmie.

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))
    mz dobrze ci radzi:) zmien serwis:) najlepiej opisz producentowi procedurę
    naprawy i kto przyjechal;)


    >> Trafiłeś na papraków.... Aczkolwiek nie wykluczam ze problem nie tkwi w
    >> drukarce a w programie (sprawdz to koniecznie! wezwij informatyka
    >> najlepiej
    >> dyplomowanego serwisanta danego programu ktorego uzywasz).
    >
    > Ale w jaki sposób mam to sprawdzić? Producent twierdzi, że nie spotkał się
    > z takim przypadkiem, zresztą w każdym innym aspekcie program działa

    a czy oby napewno gadales z kims z serwisu fabrycznego czy z sekretarka? bo
    to roznica:)
    jesli chodzi o serwis oprogramowania to symplex ma swoich dyplomowanych
    serwisantow(wskaze ci najblizszego)
    producent kasy także


    sprobuj:
    menedzer urzadzen, porty com i lpt, com1 (czy jaki tam masz) wlasciwosci
    ustawienia portu zaawansowane i wylacz tam bufor uart (suwaczki w lewo)

    zobacz czy pomoze

    >> Zmiana serwisu z innego powodu niz widzimisie jest (powinna byc)
    >> bezplatna.
    >> Przy widzimisie obciążany jest _serwis przejmujący_. Na gwarancji możesz
    >> nadal naprawić bezpłatnie w serwisie fabrycznym.
    >
    > No to jak w końcu? Jedni i drudzy mi mówią, że to ja muszę płacić :)

    w elzabie jak serwisant daje dupy to zmiana jest darmowa.
    u ciebie tez powinna - tylko musisz im pokazac ze daje ciala.


    >> Strzelam: Innova? trafilem?
    >
    > Nie. Innovę chciałem kupić.

    bierz elzab nastepnym razem:) to naprawde solidny sprzet.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1