  • Data: 2003-03-16 14:55:59
    Temat: Re: Autor a prawa majątkowe
    Od: Jary<b...@s...news> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli jest to strona prezentująca własne utwory to tak.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Dzięki. Skoro może, to jeszcze chodzi mi o to gdzie w przepisach
    UoPA jest napisane że akurat autor może publicznie wystawiać
    prace bez zgody właściciela praw majątkowych skoro inni nie mogą.
    Na ten przepis możnaby się powołać w odpowiedzi na zasterzeżenia
    firmy-właściciela praw.

    --
    Piotr "Jary" Jarczewski

    -> http://usenet.pomocprawna.info