  • Data: 2003-03-16 20:46:59
    Temat: Re: Autor a prawa majątkowe
    Od: Jary<b...@s...news> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic takiego im nie przekazałeś.

    W umowie punkt 4 jest że przekazuję "wyłączne prawo do korzystania
    z utworu na następujących polach eksploatacji" i dalej jest tak
    "b) udostępnianie w ogólnodostępnej sieci informatycznej (Internet),
    a także w innych sieciach informatycznych;"

    Przeciez udostepniając ten utwór na stronie WWW własnie to robię ?
    Chyba że "korzystanie z utworu na polach eksploatacji" oznacza
    wyłącznie zarabianie na utworze a jak nie ma zarabiania
    to już nie ma korzystania ? Jeżeli tak to który przepis mówi o tym?

    --
    Piotr "Jary" Jarczewski

    -> http://usenet.pomocprawna.info