  • Data: 2005-08-26 16:18:17
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:den4d5$sib$1@inews.gazeta.pl...

    > ale tu należy udowo ze ten atak rzeczywiście był tym wywołany.
    > Po za tym ukarac mozna jezeli rzeczywiście beda jakies tego typu
    nastepstwa,
    > a nie
    > na zasadzie .. "bo Pani ziuta mogla dostac zawalu"

    Napisałem, ze jak dostanie, a nie jak być może dostanie.

    > na czym polega sprowadzenie niebezpieczenstwa dla mienia informujac
    > podlozonej bomby ktorej nie ma ?

    Na kosztach zawieszenia pracy lotniska - na przykład.

    > Na przykladzie kolei. Bo tak duze straty w przypakdu lotniska
    wynikaly z
    > tego ze nie odbyly sie loty, w skutek tego
    > lotnisko stracilo troche pieniedzy, ale zadnych ziszzczen mienia nie
    bylo..

    A pieniądze, to Twoim zdaniem nie mienie?

    > informacja jako taka bedzie zawsze wykroczeniem (chyba ze poslowie
    pomyhsla
    > o dodaniu tego do kk z odpowiednio wysoka kara)
    > co nie znaczy ze nie popelnimy przy tym innego przestepstwa

    Faktycznie, masz tu racje i złapałem się w pewną pułapkę. Faktycznie
    masz rację, że konstatacja, iż dzwoniący popełnił przestępstwo nie
    zmienia faktu, ze również wykroczenie.