  • Data: 2005-08-26 09:02:17
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > szanowny kolego twoje wywody jeszcze raz pokazują ,że nie zanasz problemu
    > nie zansz przepisów.Poczytaj kto i za co w takich sytuacjach odpowiada.

    akurat to nie ma znaczenia podczas kwalifikacji tego czynu, mam na mysli
    dzowniacego

    > Nie rozumiesz, że wezwanie straży pożarnej np.: do nie istniejącego pożaru
    > jest całkowicie czym innym niż powiadomienie, że w szpitalu,czy w
    > wypełnionym domu towarowym jest bomba ?

    jakbys przeczytal moje posty w tym watku to bys wiedzial ze uwazam za
    prawidlowe oskarzenie
    o spowodowanie zagrozneia w przyapdku falszywego zgloszneia o bombie w
    szpitalu,
    tam akurat rzezcywiscie bez wzgledu na to w jaki sposob jest akcja
    przeprowadzana moga byc ofiary.
    I jak slusznie Pawel S. napisal, luziom sie w dupach od tego momentu
    poprzewracalo. Podobnie jak z pedofilem i podciaganiem
    pod te pojecie kazdego czynu z art 202 par 2,4.

    > W pierwszym przypadku sprawca kieruje swój "dowcip" do straży a w drugim
    > np.: do sekretarki w obiekcie którego to dotyczy.Czy to takie trudne do
    > zrozumienia dal prawnika ?W pierwszym przypadku działanie jest nakierowane
    > na to by straż wykonała zbędnne czynności w drugim jego działnie jest
    > skierowane przeciwko anonimowym ludziom i sprawca zdaje sobie sprawę z
    > możliwych skutów wynikających z takiego działania i na nie się godzi.

    w przypadku szpitala tak, godzi sie ze ktos moze nie przezyc odlaczenia od
    aparatury, ale w przyapdku innych miejsc
    absolutnie sie z Toba nie zgadzam. Nie znam procedur, nie wiem kto kieruje
    akcja, ale jezlei ta osoba spieprzy sprawe
    to nie dzwoniacy a ona jest winna.

    Zadalem Ci proste pytanie, pozwole jet sobie zacytowac:
    "zalozenie ze zostaje wezwana policja do jakiegos
    napadu, w trakcie
    jazdy POLICJANT samochodem smiertelnie potraca dziecko!
    Odpowiedzialny jest policjant czy osoba ktora wezwala policje?"

    odpowiedz

    P.