eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt. 384 KC - jak interpretować › Re: Art. 384 KC - jak interpretować
  • Data: 2011-05-23 12:18:08
    Temat: Re: Art. 384 KC - jak interpretować
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-14 23:58, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Tue, 10 May 2011, Robert Tomasik wrote:
    >
    >> Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    >> wiadomości news:pan.2011.05.10.14.12.47@rudak.org...
    >>> Dnia Tue, 10 May 2011 16:05:26 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):
    >>>
    >>>> męczy mnie tylko informacja
    >>>> jednego zaprzyjaźnionego prawnika, iż w oparciu o ww. przepis nie mogą
    >>>> zabronić klientowi odstąpienia od umowy,
    >>>
    >>> Tak to prawda: zmiana wzorca umowy (regulaminu) powoduje bezwzględną
    >>> możliwość rezygnacji przez klienta; chyba że łapiesz się na jakiś
    >>> przepis
    >>> szczególny (vide ubiegłoroczne, częściowo dyskusyjne, zmiany w zakresie
    >>> prawa telekomunikacyjnego).
    >>
    >> Chyba, że nie bedziemy tego traktować jako wzorca umowy, tylko każda
    >> umowa będzie indywidualna.
    >
    > Hm... a dlaczego nie miałoby być kilka osobnych, równoległych wzorców
    > umowy?
    > W tym takich, których przedsiębiorca już *nie* stosuje (nie proponuje)
    > do nowych umów.
    >
    > Na mój gust, wlaśnie tak robią telekomy.
    > I tak zrobiło Inteligo po przejęciu przez PKO z rąk Deutche Bank Berlin.
    >
    >> Wówczas propozycja zmiany umowy, jeśli druga strona się nie zgodzi nie
    >> będzie stanowić jej wypowiedzenia.
    >
    > Zgoda, ale propozycja skorzystania z *nowego*, ale *nie* ze *zmienionego*
    > regulaminu, IMVHO da ten sam skutek, nie prowadząc do konieczosci
    > "indywidualnego zawierania".
    >
    > pzdr, Gotfryd
    dzięki za radę.
    pozdr
    \ww

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1