    Date: Fri, 20 Jul 2012 22:21:00 +0200
    From: Marcin <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Architekt nie chce oddac zaliczki

    W dniu 2012-07-19 22:27, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Marcin" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No obowiazują umowy, i jak teraz ten pierwszy Ci też zrobi projekt, to
    > bedziesz miał dwa, i za obydwa będzie trzeba zapłacić.

    Kontakt z architektem "urwal sie" kilka miesiecy temu, po moim ustnym
    wypowiedzeniu umowy. Od tego czasu nie probowal sie ze mna kontaktowac.
    Nie dostalem zadnej inofmracji ze projekt jest gotowy do odbioru ani ze
    potrzebuje jakis dodatkowych informacji.
    Dodatkowo tydzien temu dostal w liscie wezwanie do oddania zaliczki +
    pisemne potwierdzenie zerwania wspolpracy z powodu niedotrzymania przez
    niego terminu.

    > Moznam, ale obowiazują odpowiednie procesdury. Czyli właście wyznaczenie
    > ostatecznego terminu i jej wypowiedzenie,. A tu odnoszę wrażenie, ze
    > nadal Was umowa wiąże. CHoć skoro była ustna, to możnaby przyjać, zę i
    > ustnie wypowiedziałeś. Ale przed sądem lepszy papier.

    Jakiego rodzaju procedury? Ustne wypowiedznie umowy nastapilo po kilku
    tygodniach przekroczenia terminu, gdzie ja nie widzialem zeby projekt
    zblizal sie do konca. Pisemne potwierdzenie dostal po przekroczeniu
    terminu o kilka miesiecy. Jezeli przyjac, ze ustne jest niewystarczajace
    to czy znaczy ze do tego czasu umowa obowiazywala? Jezeli tak to
    przekroczyl ustalony termin o kilka miesiecy (termin przekroczony 2-3
    razy). Czy to jest wystarczajacy powod?