  • Data: 2006-05-01 20:11:05
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten zabieg to zwykła sztuczka, kuglarstwo prawne. Może zresztą odbić się
    > czkawką, bo przy entym sędzim - zabraknie logicznych argumentów.A jak
    > medialnie się rozniesie, to dno.

    Zadna sztuczka, jesli rzeczywiscie zaden z sedziow nie jest bezstronny, a
    wiec co do kazdego wystepuja uzasadnione watpliwosci co do bezstronnosci -
    to nalezy starac sie go wylaczyc. Swoja droga udowodnic to wszystkim sedziom
    w wojewodztwie - to bylby precedens:)

    > Napisałeś "raczej" - coś ci chodzi po głowie?

    Jesli instytucja wylaczenia odnosi sie do pojedynczego sedziego, to nie
    mozna jak sie wydaje wylaczyc calego sadu. Gdzies mi sie kolacze jakies
    orzeczenie, ktore wlasnie zakwestionowalo taka mozliwosc, ale teraz nie
    pomne.

    > Dla mnie przeniesienie sprawy poza województwo i to dalekie, to sprawa być
    > albo nie być.

    Nie ma srodkow prawnych, jesli sam SR nie bedzie wnioskowal o przeniesienie
    sprawy. Ale musisz spojrzec na to zupelnie z innej strony - jesli
    rzeczywiscie sedziowie beda stronniczy, jesli nie uwzglednia Twoich wnioskow
    o wylaczenie itd, to jest to powod do uwalenia wyroku SR, a jesli nie to byc
    moze podstawa kasacji (szczegolnie jesli sad popelnil jeszcze inne bledy).
    SN juz chyba nie jest w Twoim wojewodzwie (chyba ze mazowieckie:)

    Pozdrawiam,
    Michal