  • Data: 2008-07-11 22:44:58
    Temat: Re: Allegro - opis aukcji niezgodny z towarem, kupno samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Jul 2008, Zbyszek ZiPi wrote:

    > Dlaczego sądzisz, ze sprzedający narusza prawo. Przecież to samochód używany
    > więc każdy kupujący może coś w nim do wymiany znaleźć,

    No tak. Naciągnąłem, przyjmując iż mowa o przypadku o którym ktoś pisał:
    że pojazd (bezpośrednio po zakupie) nie zostanie dopuszczony do ruchu
    przy kontroli stanu technicznego.

    > co nie znaczy, że
    > samochodem można jeździć jeszcze długo bez naprawy.

    Tu zgoda.

    > Sprzedający uznał, że
    > samochodem można jeszcze pojeździć i tak opisał w aukcji.

    ...ale tu trzeba uznać, ze obiektywną oceną nie jest opinia sprzedającego,
    lecz *urzędowo ważny* wynik badania technicznego (nie piszę o żadnym
    powoływaniu swojego biegłego itepe).
    Nie przechodzi - reklama nie była prawdziwa.

    pzdr, Gotfryd