    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
    Date: Mon, 31 Jul 2023 19:22:53 +0200
    <ua0v91$r24$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1veulovu8qm4n$.15qjghgcmn9mr.dlg@40tude.net>
    <ua8ksc$gr9$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <1bi0byusxld6o.15dvc04dg34jd$.dlg@40tude.net>

    W dniu 31.07.2023 o 19:07, J.F pisze:

    > polski język trudny język :-)
    > Obejrzałeś i stwierdziłeś, ze to podróbka.

    Dokłanie - a skoro mam ocenić przedmiot to oceniam.

    > Ale nie dla kazdego towaru z osobna.

    Jak jedna podróba to wystarcza do negatywa. Co najwyżej fakap w tym że
    jak kupujesz więcej towarów to twój negatyw się deawaluje bo powinien
    dostać dziesięć za każdy towar oddzielnie a dostanie jeden.

    > Na allegro. Bo gdzie indziej moze jest oryginalny.

    Ale przecież ja oceniam towar właśnie na allego. Już nie mów że się
    allegro martwi że przez podróbki na ich portalu ktoś nie kupi gdzie
    indziej:P

    > O, to jest argument :-)

    I tylko dalatego allegro robi kurwę z logiki i próbuję uniemożliwić
    ocenę towaru:P

    > Alez możesz ocenic towar. Tylko pisz, ze kiepska jakość, a nie że
    > podróbka :-)

    XCzemu mam nie pisać że podróbka jak podróbka. Wręcz jak podróbka to
    masz "obowiązek" pisać że podróbka anie psuć opinię "legalnemu" produktowi.

    > One pewnie pasują, ale na inny typ, i nie wiadomo, czy tu zawinil
    > sprzedawca, co uwierzyl swojemu dostawcy w te typy, czy Allegro, które
    > cos kombinuje z szukaniem.

    Chodzi o to, że do jednego wora wrzuca się wszystkie szkła hartowane do
    danego modelu (o ile nie są to jakieś "markowe"). Normalnie jak szukasz
    do danego modelu to sortujesz po ocenach i jest szansa że dostaniesz ten
    sam model o tego samego sprzedawcy - teraz pomieszali to tak że są
    opinie od modeli do innych telefonów. Do niczego nie przydatne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!