  • Data: 2010-07-10 08:20:48
    Temat: Re: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: allegrowicz <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-10 09:49, Olgierd pisze:

    > Co przed ew. zarzutami z nieuczciwej konkurencji Cię nie uchroni.
    > A o nazwę (znak towarowy) Cię nie ścigają?

    nie, to jest popularny towar, nie jest opatentowany czy coś...
    Niestety nie mogę powiedzieć co ale każdy ma to w domu :)
    Rozumiem że deklaracje i pomiary producenta jeśli okażą się zawyżone lub
    zaniżone to jestem na przegranej pozycji.

    Tylko moja konkurencja podaje w sumie bardzo podobne dane, więc może ja
    też ich powinienem podać do sądu.