  • Data: 2010-07-10 15:35:11
    Temat: Re: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: "macso" <m...@p...o.n.e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "allegrowicz" <

    > Mam taką sytuację iż zacząłem sprzedawać w serwsie Allegro towar bardzo
    > podobny do towaru jaki ma moja konkurencja na allegro, jednak moj koszt
    > zakupu pozwala mi sprzedawać ten towar o wiele taniej niż oni sprzedają.
    >
    > Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy, grożą
    > mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie parametrów
    > towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).
    >
    > Proszę kompetentne osoby najlepiej ze znajomością prawa o odpowiedź czy w
    > tym przypadku mają oni rację i czy należy się pogróżkami przejmować?

> [...]

    pogróżkami się nie przejmuj, njwyżej nagraj sobie i trzymaj na wszelki
    wypadek.
    gdyby mieli jakieś argumenty wystąpiliby d allegro o zablokowanie twojej
    sprzedaży
    ( ja tak miałem i trwało prawie 2 miesiące zanim udowodniłem że nie jestem
    wielbądem).
    ważne żebyś nie łamał regulaminu allegro, bo za najmniejsze odstępstwo po
    prostu zablokują
    a potem trzeba dłuuuuuuuugo walczyć.

    macso