  • Data: 2010-07-10 10:31:49
    Temat: Re: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i19emj$nbj$2@news.onet.pl...
> [...]
    No coś Ty?!!!!!
    Nie widzisz w tekście że gościu myśli że złapał pana B... za nogi
    i jako jedyny wpadł na genialny pomysł zarabiania pieniędzy
    W dużej mierze jestem przekonany że wie że jego towar nie spełnia parametrów
    podawanych w aukcji
    Dlaczego tak uważam?
    Ze sposobu pisania tu na forum.
    Linku do aukcji nie poda bo teraz wszyscy by mogli robić to co on i nie
    wytrzymałby naporu konkurencji :)