  • Data: 2010-04-22 11:51:00
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: stasio <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ja chwalę, a nie demonizuję.
    >
    > ATPO: Kup sobie nową klawiaturę, bo wielkie litery Ci nie działają.

    taką mam klawiaturę i taką lubię. powinienem lubić inaczej bo tak chcesz?

    > U siebie. A Allegro to platforma dająca pewne mechanizmy dla dobra klientów.

    sprzedawcy są u siebie. allegro nie jest stroną transakcji. allegro
    ale do tej pory nie zmuszało do mechanizmów związanych z przepływem
    pieniędzy pomiędzy kupującym i sprzedającym. galeria handlowa równiez
    oferuje infrastrukturę. nikt nie zmusza sprzedawców do instalowania
    terminala i nakazu przyjmowania płatności z jego użyciem.

    stasiek