  • Data: 2010-04-22 12:15:49
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: stasio <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "stasio" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ale przecież nikt Cię siłą na allegro nie trzyma. Zmienił się regulamin,
    > to przestajesz korzystać z ich usług i tyle. A co do galerii handlowych i
    > umów to miałem okazję czytać kilka z nich i prawda jest taka, że oprócz
    > opłaty za najem liczonej od m2, pobierany jest procent od obrotu i jakieś
    > kwoty na wydawane przez galerię reklamy. I też można powiedzieć, że co
    > galerię obchodzi jaki masz obrót, w końcu to twój biznes. Ale prawda jest
    > taka, że albo się zgadzasz na te warunki albo szukasz gdze indziej.

    odpowiadasz nie na temat, który poruszyłem i dodajesz nowe aspekty do
    rozważenia. procent od obrotu jest analogią procentu opłat pobieranych
    przez allegro.

    podmiot gospodarczy nie będący stroną transakcji nie ma prawa narzucać
    innemu podmiotowi gospodarczemu sposobu rozliczania się z klientem, a
    tym bardziej nie ma prawa obracać jego środkami finansowymi.

    stasiek