  • Data: 2007-01-23 08:59:11
    Temat: Re: Alkohol na studniówce
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr napisał(a):
    Problemów nie było żadnych - ani nikt się

    > Po prostu kończyliście mało szanujące się szkoły.

    Mało szanującą się szkołę to ja kończyłam. Nauczyciele razem z rodzicami
    popijali alkohol z orenzadówek, żeby "dzieci" nie gorszyć. "Dzieci"
    pełnoletnie, te, które chciały, popijały przemycony alkohol w kiblu. A
    można było przecież kulturalnie, przy stole, jak cywilizowani ludzie.

    Justyna