    From: "jolka" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Date: Mon, 16 Jul 2007 19:54:06 +0200

    > brak szczegolow = oczywiste podejrzenie pazernictwa :)

    Brak szczegółów? OK, jakoś tylko jeden Sowiecki Agent się czepia, więc
    specjalnie dla niego trochę szczegółów: gdybym była sama, kupiłabym
    jednopokojowe mieszkanie, za które płaciłabym zdecydowanie mniej, kupiłabym
    małą lodówkę (oszczędność energii), nie musiałabym płacić abonamentu RTV, bo
    nie kupowałabym w ogóle telewizora (nie oglądam od lat), Neostrada też jest
    tylko ze względu na syna, muszę też płacić rachunek za jego komórkę, a tych
    wszystkich płatności nie można na czas wakacji zawiesić! Prawdą też jest, że
    nie zostałam uprzedzona, iż nie dostanę alimentów na syna przez wakacje,
    więc przed wyjazdem rzeczywiście wyposażyłam go jak nigdy - nowe ubrania i
    buty, torba podróżna, książki, ulubione przysmaki. Efekt jest taki, że po
    opłaceniu wszystkich rachunków z mojej niskiej renty sama nie będę miała z
    czego żyć. Powtarzam więc jeszcze raz, że chciałam tylko dowiedzieć się jak
    to wygląda z prawnego punktu widzenia, bo i tak nie zamierzam się upominać o
    pieniądze.
    Dla Agenta to "oczywiste podejrzenie pazernictwa", cóż, tak bywa, to znaczy
    tacy ludzie bywają, a raczej tacy faceci bywają.
    Wszystkim innym bardzo dziękuję.
    Jolka