  • Data: 2007-07-16 20:35:55
    Temat: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Klara Bemol pisze:

    > Nikt mu chyba nie przyłożył pistoletu do głowy i nie kazał takich
    > wakacji fundować. Skoro zafundował, miał gest, stać go na to.

    może następnym razem to przemyśleć i skończy się tym o czym pisałem ...

    > Jak matka nie popłaci rachunków, nie będzie miał gdzie mieszkać.
    > A wyjechać można nie tylko na dwumiesięczne zagraniczne wyprawy.
    >
    > Trochę dziwi mnie ta logika - cudowny tatuś, który dał takie wspaniałe
    > wakacje i pazerna matka, który cały pozostały rok liczy każdą złotówkę,
    > bo zastanawia się, jak po zapłaceniu rachunków - wpólnych z synem -
    > przeżyć.

    Nie każdy lubi utrzymywać soją byłą żonę/partnerkę ...

    Ale generalnie w takiej sytuacji uważam że rodzice się powinni dogadać,
    a prawda leży po środku. alimenty są jednak obliczone (teoretycznie) w
    taki sposób, jakby dziecko przebywało z matką, więc teoretycznie w
    sytuacji gdy dziecka nie ma winny być niższe.
    Na upartego - gdyby to miało sens ekonomiczny - można by wygrać proces o
    zwrot części alimentów za taki okres (czy też czasowe obniżenie
    alimentów) - gdyż w tym okresie potrzeby dziecka , co najmniej niektóre,
    były zaspakajane winny sposób. Tylko jaki sens ma chandryczenie się o 2
    miesiące.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/